بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری د

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

بیانیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری در آستانه انتخاب کاندیدای وحدت
 
بسم رب الشاهد
ان ربک لبالمرصاد
با سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدا ، امام شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری( دامت برکاته)
 
بی شک در روز سرنوشت ساز 7 اسفند همه تبلیغات جهانی و استکباری بی اثر شده و مردم یک بار دیگر با شرکت همگانی در انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.
 
در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات از مصادیق بارز حق الناس است و همه ،چه آنها که بعنوان کاندیدا و جهت خدمت به مردم پای به عرصه گذاشته اند ، چه مردم شریف ایران که با رای خود درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری میکنند ، چه رسانه ها که تنور انتخابات را داغ نگه میدارند و ایجاد شور وشعف میکنند و چه فعالین حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که بدور از تخریب کاندیداها ،به جریان آزاد اطلاعات و کمک به تشخیص بهتر اقدام مینمایند ،انشاالله نزد خداوند متعال معجورند .
 
مردم رنج کشیده و مظلوم شهرستان نی ریز ،این دور با حساسیت فوق العاده پی گیر وضعیت انتخابات شهرستانشان هستند ، مردمی که گرد مظلومیت و محرومیت در سالیان متمادی بدلیل عدم توجه کافی برخی مسئولین بر چهره شان نشسته .
 
حال که بنا به دلایل مختلف این شهرستان نتوانسته در چندین دوره متوالی کرسی مجلس را از آن خود نماید و این تصور در مردم ایجاد گردیده که دلایل همه گرفتاریها و مشکلاتشان، عدم حضور نماینده ای از شهرستان نی ریز در مجلس می باشد ، علی رغم اینکه اعتقاد دارم مشکل مردم این شهرستان نماینده مجلس نیست ، از حدود دو سال قبل تا کنون بارها اعلام نموده ام که نظر من در خصوص انتخاب کاندیدای وحدت همان نظر امام جمعه محترم می باشد ، باشد که با اقدام بموقع ایشان انشاالله وحدت مورد نظر مردم شکل گیرد و آرزوی دیرینه شان محقق گردد .
 
لذا لازم میدانم در آستانه انتخاب کاندیدای وحدت توسط امام جمعه محترم و جهت جلوگیری از رواج شایعات در این مدت پیش رو به چند نکته اشاره نمایم:
 
1-دفتر اینجانب همیشه به روی همه افراد از جمله کاندیداهای محترم باز بوده و تقریبا اکثر قریب به اتفاق ایشان به اینجانب جهت ارائه برنامه ها و کسب اجازه مراجعه نموده اند . والبته به همه آنان اعلام نموده ام که در این دور از انتخابات مجلس، نظرم همان نظر امام جمعه محترم می باشد و به هیچ کدام از ایشان قول حمایت خارج از رویه وحدت، نداده و نخواهم داد .لذا حضور و رفت و آمد کاندیداها به دفتر نشانه حمایت اینجانب از ایشان نمی باشد .
 
2- اخیرا شایعاتی رواج پیدا کرده که اینجانب در جلسات فلان کاندیدا حضور پیدا کردم و یا برخی کاندیداها از زبان بنده اعلام نموده اند که مورد حمایت اینجانب هستند ،ضمن تکذیب همه این شایعات ،رسما اعلام مینمایم به دلیل جلوگیری از چنین شائبه هایی و اینکه احتمالا حضور بنده در جلسات وحدت بدلیل همین شایعات فوق الذکر ممکن است خدشه ای به انتخاب نهایی کاندیدای وحدت وارد نماید و دستاویزی شود برای آنها که همیشه خود عامل اصلی تفرقه بوده اند و ناجوانمردانه روحانیت را دلیل عدم وحدت شهرستان معرفی می نمودند، جهت حفظ وحدت و کمک به موفقیت شهرستان در انتخابات پیش رو، در هیچ کدام از جلسات انتخاب کاندید وحدت شرکت نخواهم نمود و حق رای خود را به امام جمعه محترم حضرت آیت الله فقیه میدهم . لذا ایشان از طرف من در این خصوص وکیلند و از این پس در جلسات، علاوه بر رای خود رای بنده را نیز دارند .
 
3-تاکید مینمایم به تعویق انداختن انتخاب کاندید وحدت بیش از این به صلاح شهرستان نمی باشد و حصول نتیجه لازم را سخت تر میکند .
 
4- از همه مردم شریف شهرستان نی ریز می خواهم گوش به فرمایشات امام جمعه محترم در خصوص انتخاب کاندیدای وحدت که برخاسته از نظر ائمه جمعه و جماعات و سایر نخبگان و بزرگان شهر و روستا میباشد ، باشند و از ترویج شایعات و گمانه زنی های غیر کارشناسی و بی مورد جدا پرهیز نمایند تا ایشان بتوانند در کمال آرامش و با مشورت نخبگان ،بهترین انتخاب را نمایند.
 
5-به کاندیداهای محترم نیز نصیحت میکنم، همانگونه که تا کنون بوده اند ،در ادامه نیز به احساسات پاک و ارزشمند مردم شریف و مظلوم این شهرستان احترام بگذارند و با زیر پا گذاشتن منیتها ،در صورت انتخاب کاندیدای وحدت توسط امام جمعه محترم ، به نظر ایشان تمکین نمایند و همانگونه که در بیانیه وحدت آمده و تقریبا همگی آن را امضا نموده اند ، زمینه های فراگیر شدن هر چه سریعتر این وحدت را فراهم نمایند . مطمعنا چشمان همیشه بیدار مردم ،تمامی اقدامات شما را به خوبی رصد کرده و در حافظه تاریخیشان ضبط میکند .
 
در پایان لازم میدانم از کلیه جناحها و گروههای شهرستان که چه بصورت کتبی و چه بصورت شفاهی از انتخاب کاندیدای وحدت حمایت نموده اند تشکر و قدردانی نمایم ،برای همگی آرزوی موفقیت در سربلندی شهرستان و در نهایت کشور عزیزمان ایران اسلامی را دارم
 
اقل العباد
سید مهدی فال اسیری
94/11/7
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:,

] [ 12:44 ] [ ]

[ ]